Magic World
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

سجل وبنعطيك لاب توب <<< من اولها نصب ههع

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Magic World
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

سجل وبنعطيك لاب توب <<< من اولها نصب ههع
Magic World
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Magic World

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ادخل بسرعه لعبة جديد موووت

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الإثنين يوليو 11, 2011 7:51 am

SaMaRa

SaMaRa
عضو متألق
عضو متألق

هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآي
كيفكيم
اللعبة اكييييييد معروووفه بس يلا تسلية
كل واحد يغني اغنية ومن الحرف الاخير يبدأ فيها العضو الي بعده
يلا نبدأ
بله بله بله بلبله
ولا ولا ولا مشكله
الي ميحن عليه اني ما حن اله

ثره ثره ثره ثرثره
ما تفيد بشي تره
ليش احب الما يحبني
والنسانه اتذكره

البعد صدكَني فرصه
ولا تسوي الفركَه قصه
اني راح اكتب بدايه
واكتب انت التكمله

انسى كلشي وغيب عني
مني ازعل ما يهمني
حتى لو سلمت اني
لا تكَلي انت هلا

يلا مين بعدي

2ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الجمعة يوليو 22, 2011 8:38 am

e7sas-mero

e7sas-mero
مشرفة منتدى الموسيقى
وستار أكاديمي 8

يانا يا مفيش اصلي معنديش ف الحب هزار يانا يا بلاش ومتحسيبهاش مفيهاش اعذار انا ايل اقول فين وامتي وانا ال ياختار لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك انا قولت كلامي وده نظامي ومش باقي كلام انا مش مضمون انا ممكن ااقلب مجنون لو شفتك مع غيري ياويلك مش هبقي تمام مش هبقي تمام
يلا حرف الميم

3ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت السبت يوليو 23, 2011 1:43 pm

SaMaRa

SaMaRa
عضو متألق
عضو متألق

مهما طالت رحلتك مستنياك
قلبي معاك يا حبيبي ف غربتك

مستنياك يا روحي بشوق كل العشاق
مستنياك تعبت تعبت من الاشواق
مستنياك و انا ديبه يا عيني م الفراق

حبيبي حبيبي

للدرجة ديه تغيب عليا
و تهون عليك دمعة عنيا و يهون هواك

خايفة القاسية تاخد شوية
من شوقي ليك اسأل عليا و أنت هناك

حبيبي تعالى تعالى تعالى
بر الأمان بيناديك
ترسي عليه ترتاح شوية

حبيبي تعالي تعالي تعالي
لقلوب هنا بتحس بيك
و بتوهبك العمر كله

يلا مين بعـــــدي حرف الـــــهآآآآآآء

4ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الأحد يوليو 24, 2011 2:14 pm

مشاعر طفلة .. } ~

مشاعر طفلة .. } ~
Administer
Administer

هو ده اللي انا عيني عليه هو ده اللي انا روحي فيه هو ده اه يا عيني مش عارفة التكملة هههههههههع
يلا حرف اليااااء

5ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الإثنين يوليو 25, 2011 1:28 am

SaMaRa

SaMaRa
عضو متألق
عضو متألق

ياانا يا مفيش اصلي معنديش فيي حب هزززار
ههههههههه هع حرف الراء

6ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الخميس أغسطس 04, 2011 12:37 pm

e7sas-mero

e7sas-mero
مشرفة منتدى الموسيقى
وستار أكاديمي 8

روح قلبى انا وعدت وصدقنى هكون وياك

وعليك ابيع روحى منا روحى ياعمرى فداك

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]خليك هنا معايا ياروح قلبى متوحشنيش[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]خليك قصاد عينى عشان قلبى ميوجعنيش[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]تعالى نعيش حبيبى حياتنا سيبك م اللى عدى وفاتنا ايه فى الدنيا ديه هيحوشنا مهو انته انا[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]طب خلى الدنيا تدايئقك يوم وشوف انا هعمل ايه فى الدنيا[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]علشانك انا اتحدى الكون ولا اشوف دموعك لو ثانيه[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]مش قادر انسى اول مره شوفتك عملت ايه دنا بوست ايديا عشان سلمت عليك[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

[size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21][size=21]وساعتها مبنش عليا ان عنيا بتموت فيك وحاولت ادارى بس ضعفت قدام عنيك
حرف الكاف يلا يلا
[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

7ادخل بسرعه لعبة جديد موووت Empty رد: ادخل بسرعه لعبة جديد موووت الخميس أغسطس 18, 2011 2:58 pm

مشاعر طفلة .. } ~

مشاعر طفلة .. } ~
Administer
Administer

كنت آعدة مرة جوا حوش الداار
تحت الزيتونة الخضرا جنب كليل الغاار

يلا حرف الراء

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]